preskoči na sadržaj

Srednja škola Zvane Črnje Rovinj

Login

 

    

 

  Meteorološka postaja: detaljnije

 

 

Anketa
Koliko dnevno provodite vremena za računalom ili koristeći mobilne aplikacije za zabavu?







Kalendar
« Kolovoz 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 4. 9. 2010.

Ukupno: 3429334
Ovaj mjesec: 420
Ovaj tjedan: 5
Danas: 5
KORISNI LINKOVI

Slikovni rezultat za pou rovinj

 

 

 

 

Objave
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kampanja #DontBeACatch - #NemojPostatiLovina
Autor: Gordana Štrbac, 28. 5. 2020.

U sklopu obilježavanja Međunarodnog dana nestale djece, na inicijativu EUROPOL-a, a u suradnji s Europskom policijskom stručnom mrežom za nestale osobe i AMBER alert Europe, ove godine inicirana je kampanja #DontBeACatch - #NemojPostatiLovina,  kojoj se uz 23 zemlje iz Europe aktivno pridružila i policija Republike Hrvatske.

Ovogodišnja kampanja usmjerena je na zaštitu djece protiv online groominga, odnosno na podizanje svijesti o opasnostima uspostave odnosa povjerenja i emocionalne povezanosti između djeteta ili mlade osobe i (najčešće) odrasle osobe putem komunikacijskih tehnologija, a s ciljem njihova vrbovanja i iskorištavanja u seksualne svrhe.


Kampanjom se nastoji educirati djecu i mlade, kao i njihove roditelje o potencijalnim opasnostima online (virtualnog) svijeta u kojem manipulativnim tehnikama, lažnim predstavljanjem i drugim načinima vrbovanja predatori seksualno zlostavljaju i iskorištavaju djecu.

Pogotovo sada u doba pandemije uzrokovane virusom COVID – 19, kada djeca i mladi provode više vremena na internetu i društvenim mrežama potrebno je osvijestiti ovaj problem, senzibilizirati javnost te pružiti djeci i mladima zaštitne mehanizme i potrebna znanja kako bi se zaštitili od predatora.

Određena recentna istraživanja u svijetu pokazuju da elektroničko nasilje također može biti okidač da dijete pobjegne od kuće, kao i okidač za samoranjavanje, a i teže oblike samoozljeđivanja. Zato je potrebno da se cijela zajednica društveno angažira s ciljem senzibilizacije o važnosti prijave svih oblika elektroničkog zlostavljanja.

Prema podacima iz provedenog istraživanja Poliklinike za zaštitu djece Grada Zagreba svako deseto dijete spremno je naći se s nepoznatom osobom koja mu se obratila preko interneta, a mnogi od njih su spremni na takav susret otići bez pratnje odraslih.

Zato nam je cilj da ovom kampanjom #NemojPostatiLovina, kroz izrađeni preventivno-edukativni spot damo savjete djeci i mladima da ostanu sigurni dok sjede u fotelji vlastita doma i putuju prostranstvima virtualnog svijeta.

Također u istu svrhu Ministarstvo unutarnjih poslova, u suradnji s Agencijom za zaštitu osobnih podataka i Akademijom dramske umjetnosti Sveučilišta u Zagrebu, stavlja na raspolaganje i edukativno- preventivni video „Što se Tini dogodilo?“.

Naprijed navedeni materijali se nalaze na poveznicama: https://www.youtube.com/watch?v=53OaQ1y0i04  i https://www.youtube.com/watch?v=0bEub_dZnuY  te se isti mogu javno prikazivati kao jedan od alata u senzibilizaciji javnosti o ovom problemu.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju